You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Powered by Blogger.

Sunday 11 December 2011

Penulis Dah Create Akaun FB. Let's ADD Me!

Assalamualaikum w.b.t. 

Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah.


Penulis ingin mengambil sedikit kesempatan untuk memaklumkan kepada anda semua bahawa penulis sudah 'create' akaun facebook bagi memudahkan urusan penulis di sini. Sekiranya anda ingin menjadi salah seorang daripada sahabat penulis, anda boleh search di facebook nama samaran penulis iaitu : 


Penulis ingin memudahkan urusan penulis di samping mengelakkan diri dari menyusahkan Ckin Kembaq. Beliau sudah banyak membantu penulis dalam bidang penulisan ini. Di samping itu, beliau turut busy dengan tugasnya sebagai seorang pekerja. Penulis memohon jasa baik beliau sebelum ini untuk tolong 'post'kan entri yang dikarang oleh penulis di group facebook Rakan Pusat Islam PTSS sebelum ini. Jutaan terima kasih penulis tujukan buat beliau. Semoga usaha murni kita semua akan mendapat rahmat dan berkat daripada Allah Yang Maha Agung. =)

Syukran kathiro kepada anda semua yang membuatkan semangat penulis menjadi semakin bertambah-tambah naik apabila melihat anda datang ke sini. Syukran kathiro. Syukron kathiro. Semoga kita bertemu lagi di masa lain dengan kupasan isu yang penting. Insya-Allah. Doakan agar penulis diberikan daya kekuatan untuk sentiasa berada bersama-sama anda tidak kira di mana penulis berada. Insya-Allah. =)


Pesanan penulis :

"Janganlah dicari siapa diriku, tetapi carilah sesuatu di sebalik madah penulisanku"

Salam taaruf dari penulis,
Waiz Aufa
(Penasihat Yang Setia)

0 Kata Berhikmah:

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP