You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Powered by Blogger.

Wednesday 30 November 2011

Menghayati Panahan "Selamat Berjuang" =)

Assalamualaikum w.b.t.

Hari ini penulis tidak berniat untuk membicarakan mengenai apa-apa sahaja isu.  Tetapi penulis sekadar ingin merehatkan minda penulis.  Blog ni dah jadi macam blog penulis.  Jadinya penulis berniat mahu berkongsi apa-apa sahaja ilmu, pandangan mahupun pendapat penulis di sini.  Sebagai seorang anak muda yang berdarah panas, kita adalah serupa.  Apa yang dirasai oleh anda, penulis turut merasanya.  Penulis juga masih belajar, sedang belajar akan hal duniawi dan ukhrawi.  

Biarlah identiti penulis dirahsiakan asalkan penulisan penulis ada manfaatnya. 


Penulis bekerjasama dengan Ckin Kembaq selaku bekas pelajar di PTSS bagi mengimarahkan lagi Bumi ilmu ini.  Penulis juga memohon jasa baik beliau untuk 'post' semula mengenai perkara yang ditulis penulis di FB Rakan Pusat Islam.  Semoga hasil usaha dan sedikit sumbangan daripada penulis dapat memberikan sesuatu yang berguna untuk dimanfaatkan bersama.  Sukacita dimaklumkan, sekiranya terdapat ahli-ahli Rakan Pusat Islam yang berminat untuk menjadi 'author', anda bolehlah meng'offer' diri anda dengan menghubungi penulis di sini ataupun Ckin Kembaq.  Perlu diketahui, anda boleh tambah saham Akhirat anda dengan menjadi author di sini.  =)  Semoga dengan penulisan kita ini, maka akan bertambah-tambah bekalan kita di akhirat kelak.  Penulis dan Ckin Kembaq akan membantu anda sekiranya anda benar-benar mahu menjadi sebahagian daripada sahabat sepenulisan di sini.  Jadi, jangan risau.  Asalkan anda 'mahu'.  =)

Seperkara lagi yang penulis ingat, sekiranya anda rakan-rakan Pusat Islam tidak kira siapa sahaja diri anda, dan anda berniat mahu penulis kongsikan di blog ini, anda boleh emailkan sebarang cerita, artikel ataupun sebarang ilmu yang bermanfaat kepada penulis di rapiptss@gmail.com.  Penulis akan mengambil kira akan setiap artikel yang anda hantarkan.  Sekadar itu madah penulis.  Syukran kathiro.

Mari kita tenangkan diri kita dengan menghayati lagu ini.  =)

SELAMAT BERJUANG - BROTHERS


Peringatan :

Semoga segala ilmu yang kita pelajari dapat membimbing diri kita agar menjadi insan yang lebih berguna dan menjadi bekal buat kita di Akhirat kelak.  =)

0 Kata Berhikmah:

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP